..ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯСЛА-САДОК №2 "Теремок...

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

З В І Т

завідувача дошкільним навчальним закладом № 2 «ТЕРЕМОК»

Пронь Інесси Миколаївни

перед колективом та громадськістю

на загальних зборах

23.06.2017р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі “Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю".

МЕТА:

ПОДАЛЬШЕ УТВЕРДЖЕННЯ ВІДКРИТОЇ І ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ, ПОЄДНАННЯ ДЕРЖАВНОГО І ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА ПРОЗОРІСТЮ ПРИЙНЯТТЯ Й ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОЛЕГІАЛЬНОЇ ЕТИКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАВІДУВАЧА.

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ВІДКРИТІСТЬ І ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.

2. СТИМУЛЮВАТИ ВПЛИВ ГРОМАДСЬКОСТІ НА ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ КЕРІВНИКОМ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Порядок денний:

1. Звіт завідувача.

2. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

 

Дошкільний навчальний заклад №2 «Теремок» комбінованого типу знаходиться в комунальній власності Дружківської міської ради, має статус україномовного Дошкільний навчальний заклад № 2 здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України

- Закону України “Про дошкільну освіту”

- Базового компоненту дошкільної освіти

- Закону України “Про охорону праці”

- Закону України “Про цивільну оборону”

- Закону України “Про відпустки”

- Кодексу “Про працю”

- Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

-Програма розвітку дітей старшого віку «Впевнений старт»

- Програми “Українська родина”

А також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи дошкільного закладу.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Головною метою роботи ДНЗ №2 є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

На виконання ст. 19 ЗУ «Про дошкільну освіту», ст. 32 ЗУ «Про місцеве самоврядування», згідно листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 07 травня 2007 р. № 1/9-263, з метою створення умов для здобуття дітьми дошкільної освіти, дошкільний заклад щорічно проводить облік дітей дошкільного віку.
У закладі працює 6 вікових груп, кількість дітей - 132 дитини (проектне навантаження – 125 дітей), музично-спортивний зал, групові кімнати з спальнями, обладнані робочі місця логопедів, кабінет практичного психолога для індивідуальної та підгрупової роботи з дітьми, методичний кабінет, пральня кімната, харчоблок, комори завгоспа, кабінет медичної сестри, на подвір’ї спортивний майданчик, майданчики для кожної групи обладнані ігровими спорудами.

Згідно з Законом України "Про дошкільну освіту"в закладі функціонують групи;, які працюють за напрямками : логіко-математичний - 1 група, гуманітарний – 2 групи, 2 групи для дітей з вадами мови, група раннього віку

У закладі працює консультативний пункт для батьків та дітей, які не відвідують дошкільний навчальний заклад. В якому надають допомогу для підготовки дітей до школи : вихователі, логопеди, практичний психолог, медична сестра, вихователь – методист. Проводиться робота щодо організації патріотичного, трудового, мовленнєвого, пізнавального, креативного розвитку дітей.

Відповідно до штатного розпису в дошкільному закладі працює 34 працівника. На постійній основі – 34, педагогів – 15 (педагогічний колектив складається: завідувач, вихователь -методист, вихователі — 8, логопеди – 2, музичні керівники - 2, практичний психолог – 1). З них мають вищу освіту – 11, базову вищу освіту - 1, середньо-спеціальну – 3. За результатами атестації «Вищу категорію» має 2 педагога, «І кваліфікаційну категорію» -2 педагоги, «ІІ кваліфікаційну категорію» - 1 педагог, «кваліфікаційну категорію спеціаліст» - 9 педагогів.За результатами атестації :

Гнєдкова Г.І., вихователь – методист, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»

  1. Сидоренко В.В. – вихователь, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»
  2. Сидоренко В.В. – практичний психолог, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
  3. Павлова І.П. – музичний керівник, відповідає раніше присвоєному посадовому окладу на рівні 7 тарифного розряду.

 

І. У 2016-2017 навчальному році курсову перепідготовку пройшли слідуючи педагоги:

1. Вихователь Муратова Т.А.


 

Педагогічні працівники працюють під девізом :

 

Через любов та майстерність до виховання особистості дитини


Організація харчування дітей відбувається відповідно до нормативно – правових документів з питань організації харчування дітей: -

ЗУ «Про дошкільну освіту»; - ЗУ «Про дитяче харчування» - постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; - наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров¢я України від 01.06.2005р. №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». В дошкільному закладі витримується 3-разовий режим харчування: сніданок, обід, полуденок. Для організації раціонального харчування в ДНЗ складається примірне двотижневе меню на зимово-весняний та літньо-осінній періоди року, яке погоджується санітарно-епідеміологічною службою і затверджується керівником навчального закладу. Продукти харчування в дошкільний заклад постачають установи, які визначені рішенням тендерних комітетів.

Вартість харчування в дошкільному закладі становить:

Для дітей молодшого дошкільного віку- 16 грн

Середньго та старшого дошкільного віку – 20 грн

Про надання соціальної підтримки та допомоги дітям – сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування – у закладі 2 дитини які позбавлені

батьківського піклування – опікуни сплачують за харчування 8 грн

Малозабезпечені сімї – батьки сплачують 8 грн

Комора завгоспа та кухня забезпечені необхідним обладнаням.

  • закладу проходять медичний огляд двічі на рік.
    Щорічно робочою групою, створеною наказом по ДНЗ, з метою соціального захисту дітей проводиться вивчення стану утримання, умов виховання, навчання та медичного огляду дітей пільгових категорій. У 2016 – 2017 році в ДНЗ виховувалося: 11 дітей з багатодітних сімей; 22 дитини виховується в неповних сімя’х; 13 дітей виховується одинокими матерями; 2 дитини - під опікою, 2 дитини інваліди, дітей з сімей вимушених переселенців -8, діти з сімей учасників АТО – 3. Усі ці діти проживають у нормальних побутових умовах.

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» від11.07.2001 32628-ІІІ(зі змінами та доповненнями) , Стратегії національно-патріотичноговиховання дітей та молоді на 2016-2020роки (затверджена Указом президента України від 13.10.2015 №580/2015), Концепції національно-патріотчного виховання дітей та молоді (затверджена наказом Міністерстваосвіти і науки України від 16.06.2015 №641), програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»(нова редакція 2015р.) , а також на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 16.05.2016. №1/9-315 «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016 /2017 навчальному році», від 25.07.2016 №1/9-396 «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах» та виходячи з аналізу освітньо - виховної і методичної роботи у 2015/2016 навчальному році, ураховуючи досягнення й перспективи розвитку педагогічний колектив визначає ключові пріоритети змістового наповнення освітнього процесу у новому 2016 / 2017 навчальному році є такі:

• національно-патріотичне виховання;

• економічне виховання;

• формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми;

• музичне виховання;

а серед засобів освітнього впливу на дитячу особистість- творча гра( сюжетно-рольова, конструкторсько-будівельна, театралізація, драматизація), а також художня література (фольклор, авторські твори) і робота з дитячою книжкою.

Моніторинг психологічної готовності дітей

старшого дошкільного віку

Психологічну готовність дітей до навчання на практиці може встановити тільки комплексне психолого - діагностичне обстеження, яке може бути здійснене психологами разом з педагогами і вихователями.

На практиці ми нерідко зустрічаємось з відставанням дітей в пізнавальній сфері, яке не можна цілковито пояснити відсутністю у них якихось здібностей. Тому виникає завдання виявлення і запобігання появі можливих інших психологічних причин затримування розвитку дітей старшого дошкільного віку. В першу чергу практичний психолог вирішував три питання. Перше торкається методів, що дозволяють орієнтуватися в масі дітей і виявляти тих із них, які відстають по причині особливостей психологічного розвитку, не зв’язаних зі здібностями. Потім уточнював витоки їх невстигання, відносив дитину до одної із наступних груп : педагогічно запущених дітей; що мають хороші але недостатньо розвинені задатки; невстигаючи , які не в змозі засвоювати програму; не маючих інших необхідних задатків і невстигаючих із-за вроджених чи набутих в результаті хвороби анатомо-фізіологічних відхилень. На кінець, відшукував науково-обгрунтовані методи, що дозволять передбачити подальший розвиток дитини, що відносяться до однієї з цих груп. Все це потребує глибокої, різносторонньої і детальної психодіагностики дитини. Центральне місце в психодіагностиці займали методи дослідження даного стану і можливостей дитини, її зони потенціального розвитку. Вивчення соціальної, психолого-педагогічної готовності дитини до школи необхідно для виявлення індивідуальних освітніх здібностей і потреб дитини, визначення оптимальних умов його майбутнього шкільного навчання, для розробки змісту розвиваючих програм,а також дозволяє прогнозувати успішність у навчанні та особливості протікання процесу адаптації учнів 1-х класів до нових умов навчання і виховання в школі.

Аналізуючи результативність психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі, можна зробити такі висновки, що 93 % усіх майбутніх першокласників готові до навчання у школі. 87 % дітей мають достатній рівень соціальної зрілості, ці малюки адаптувались до умов ДНЗ та навчились спілкуватись один з одним та з дорослими, проявляють активність в колективних іграх. 64 % діагностуючих дошкільників вважають, що потрібно ходити до школи, щоб отримувати знання , вчитися, збагачувати свій досвіт у навчанні, 36 % мають ігровий мотив до навчання, ці діти не дуже бажають іти до школи. В основному це ті дошкільники, які за бажанням батьків ходили до репетиторів і тому були перевантажені в фізіологічному та психологічному плані. Емоційно-афективна сфера нормальна у 85 % майбутніх першокласників. Визначено, що 10 % дітей мають високий рівень тривожності, це діти, які переживають, щоб вони не робили, часто плачуть та не бажають виконувати головні ролі в іграх. 10 % мають високий рівень агресивності, ці діти які реагують дуже бурхливо на усе та на усіх, вони можуть побити іншу дитину через якусь дрібницю, перемовляються з дорослими, кидають предмети. У 54 % дітей самооцінка завищена, що є для цього віку нормою.

 

Педагогічний колектив дошкільного закладу в минулому навчальному році працював активно, з творчим натхненням і намагався виконати поставлені завдання відповідно Базового компонента дошкільної освіти, програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» та програма для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Педагоги закладу продовжують роботу над створенням методичного простору. Методична робота, а саме консультації, семінари, ділові ігри, колективні перегляди, сприяли розвитку творчості, ініціативи та були спрямовані на підвищенн якості освітнього процесу

З метою розвитку індивідуальних творчих здібностей, нахилів дітей та за віковими особливостями в дошкільному закладі систематично проводилась гурткова робота 2 рази на місяць у ІІ половину дня:

►гурток «Здоров'ячок» - керівник Дрюченко К.О.(валеологія)

Мета: формувати у дітей знання про здоров'я. валеологічну свідомість, дбайливе ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших людей, як найвищих вартостей; виховувати мотивацію здорового способу життя та мотиваційну установу на приоритети здоров'я пред хворобами; прищеплювати практичні вміння та навички зміцнення власного здоров'я у природний спосіб за допомогою сучасних та народних методів оздоровлення і лікування.

►гурток «Рослинки-здоровинки» -керівник Скоробагата Н.В.(ознайомлення з природою)

Мета: розширювати знання дітей про стан рослинного світу врізні пори року. Формувати первинні знання екологічної культури таеколого доцільної поведінки. Знайомити з нетрадіційним застосуванням в лікувальних і оздоровчих цілях, знайомих рослин( дерева, овочі, трава) їх використання в народній медиціні. Узагальнити і доповнити знання про рослинний світ нашої місцевості, ознайомити з елементами народної медицини: показати відображення теми в загадках, прислів'ях, віршиках, народних іграх. Розвивати логічне мислення, вміння самостійно робити висновки. Виховувати екологічну культуру, любов до природи.

►гурток «Спритні пальчики» - керівник Муратова Т.А.(дрібна моторика пальців рук)

Мета: Знайомити дітей з фольклорними творами. Сприяти розвитку мовної активності дитини. Привчати дітей слухати і розуміти зміст творів. Розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мовне дихання.

►гурток «Щаслива родина - право кожної дитини» - керівник Куплевацька Ю.І.(з правового виховання)

Мета: Навчати дітей нормам поведінки, соціальному спілкуванню, наслідувати дорослих, казкових героїв, залучаючи дитину до правового етикету, познайомити зі змістом прав, з якими діти зустрічаються у своєму житті, ща найчастіше порушується дорослими або іншими дітьми.

►гурток «Чарівний пензлик» - Швєдова О.В. (образотворча діяльність)

Мета: допомогти дитині осягнути розмаїття форм і барв довкілля, проявити індивідуальність, позбутися психологічних меж, страхів, підтримувати бажання дітей займатися образотворчою діяльністю, досліджувати, експериментувати з художніми техніками. Отримати незабутні позитивні емоції, активізувати художній потенціал. Сприяти розвитку мислення, уявлення.

►гурток «Експериментування- крок до пізнання» - керівник Долотова К.О. (пошуково-дослідницька діяльність)

Мета: знайомити дітей з об'єктами живої і неживої природи і процесами, що відбуваються з ними, вчити прводити досліди і робити висновки взаємозв'язку людини з природними явищами.

Реформування дошкільної освіти сьогодні спонукає музейну педагогіку до нового житття як важливий чинник пізнавального, естетичного, інтелектуального, креативного розвитку дітей дошкільного віку. Музейна педагогіка є інноваційною техгологією у сфері особистісного виховання дітей, створює умови занурення особистості дитини дошкільного віку в спеціально організоване предметно-просторове середовище. Міні-музеї в дошкільному закладі-особливе, своєрідне явище. Міні-музеї - це осередки, оформлені відповідно до певної теми, що можуть містити, окрім «музейних експонатів», дитячі роботи, створені малюками. Унікальність міні-музеїв у дошкільному закладі полягає в тому.що за допомогою інноваційної навчально-виховної технології створюються умови водночас для самоосвіти та професійного зростання вихователів, зміцнення взаємодії вихователів та батьків, активізації пізнавальної активності дошкільників і умови мотивації їх до навчальної діяльності. В зв'язку з цим педагогічний колектив вирішив у закладі сформувати міні-музеї в кожній групі:

►група №1 міні-музей «Глечик», метою якого було: знайомство з професією гончара, декоративним посудом України, з різними техніками розпису, допомогти запам'ятати назви виробів та їх застосування в побуті;

►група №2 міні-музей «Історія годинників», метою якого було: розширювати знання дітей про вміння людей орієнтуватися в часі з давніх давен до теперішнього часу, знайомити з різними видами годинників, з їх значенням для людини, з будовою годинників;

►група №3 міні-музей «Гудзинка», мета: дати дітям знання про історію походження гудзика, його прикладний характер, можливості використовувати ґудзик не лише за призначенням, а й у художньо-естетичній творчості;

►група №4 міні-музей «Ляльок», мета: формування пізнавальних інтересів дошкільників шляхом використання різних видів наочності, а саме лялька в різному її прояві як промисловою, так і авторською;

►група №5 міні-музей механічних та музичних іграшок «Курчатко», мета: знайомити дітей раннього віку з різними видами іграшок ( походження, призначення, дії з ними);

►група №6 міні-музей книги, мета: знайомити дітей з видовою різноманітністю книжкової продукції, з історією виникнення та історією створення книг, різними видами паперу, формувати уявлення про жанри літератури, вичати творчість дитячих письменників і художників-ілюстраторів дитячої літератури.

Дошкільний заклад та вихованці приймали активну участь в проведенні міських та обласних методичних заходах:

Завідувач дошкільного закладу Пронь І.М. приймала участь в міських, регіональних та всеукраїнських конкурсах проектної діяльності:

1.Всеукраїнський конкурс проектів «Дошкільний навчальний заклад у розвитку дитини «Березка».

2. «Створення освітньо-реабілітаційного середовища» (в том числі для дітей переселених із зони АТО).

3. «Наше майбутнє - творчі діти».

В квітні 2016р. на базі ДНЗ був проведений обласний семінар, брейнстормінг за темою: «Активізація пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку засобами творчої дяльності», де були отримані сертифікати за участь в обласних педагогічних читаннях «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі» - завідувач Пронь І.М., вихователь-методист Гнєдкова Г.І., практичний психолог Сидоренко В.В.

В липні у щомісячному спеціалізованому журналі «Парактичний психолог. Дитячий садок» була опублікована стаття в розділі «Корекційна і розвивальна робота» за темою: «Сприяємо формуванню мотиваційної готовності дитини до шкільного навчання» авторами якої були: завідувач Пронь І.М., практичний психолог Сидоренко В.В., вихователь-методист Гнєдкова Г.І.

В серпні творчий колектив у складі: практичного психолога Сидоренко В.В., вихователів: Дрюченко К.О., Слюсарєвої Г.О. та вихователя-методиста Гнєдкової Г.І. отримали сертифікат за участь в обласних педагогічних читаннях «Забезпечення сталого розвитку дошкільної освіти регіону», свідоцтво учасника заочного туру Всеукраїнського конкурсу для педагогів «сталий розвиток – наш вибір» у номінації «Розробка сценаріїв позакласного заходу або свят, розваг для дітей дошкільного віку на теми, які висвітлює основні позиції сталого розвитку» та лист подяки від МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ООН В УКРАЇНІ НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ім. М.П.ДРАГОМАНОВА.

 

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки впедагогів були підписані періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління дошкільним закладом», «Безпека життєдіяльності», «Бібліотечка вихователя дитячого садка».

 

  • Закону України "Про попередження насильства у сім’ї в д/з протягом року проводилась попереджувальна (профілактична) робота з метою недопущення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім'ях (інформація у куточках для батьків, у куточку практичного психолога, профілактичні заняття з дітьми). За 2016 – 2017 р р. у д/з не було зафіксовано випадків жорстокого поводження з дітьми у родинах.

    Вжиті завідувачем заходи

щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку.

 

Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носила систематичний характер.

Соціально-педагогічний патронат сімей, які мають дітей 5-6річного віку, котрі не відвідують дошкільний заклад (дітей) розпочалася з анкетування сімей, роз’яснення нормативних документів та ознайомлення з роботою закладу щодо охоплення дітей дошкільною освітою, складено план роботи з дітьми та батьками. Батьків ознайомлено з режимом роботи педагогів – спеціалістів, надані консультації за потребою, з дітьми проводилася робота відповідно до складених планів протягом 2016-2017 навчального року.

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz